Agenție de servicii web & marketing

Cât costă serviciile?

„Ok, am înțeles cu ce te ocupi. Înțeleg că mă poți ajuta cu ce am nevoie. Dar, cât costă?”, aceasta este una dintre întrebările la care căutăm un răspuns cât mai rapid atunci când vrem să achiziționăm un produs sau, în cazul de față, un serviciu. Pentru a face o ofertă, există două abordări.

Abordarea greșită

Orice răspuns ți-aș oferi în acest moment pentru proiectul tău, există o probabilitate de 90% să fie un răspuns greșit. Este ca și cum ți-aș face o ofertă de preț pentru o mașină, fără să am niciun detaliu. Nu știu ce marcă este, câți kilometrii are parcurși, ce opțiuni are, etc. Ar fi absurd, nu?

Abordarea corectă

În schimb, dacă avem o discuție în prealabil în care să stabilim care sunt toate implicațiile proiectului tău, parcă sună mai bine, nu? Atunci ai ști că prețul pe care l-ai primit este unul fondat și nu este doar o sumă aruncată la întâmplare.

Cum stabilim prețul

Atunci când creez o ofertă personalizată pentru clienții mei, țin cont de o serie de factori. Bineînțeles, acești factori este posibil să difere de la un proiect la altul sau în funcție de serviciile de care ai nevoie. Pentru a exemplifica mai bine, să presupunem că ai nevoie de un site. Îți voi prezenta câțiva factori esențiali care pot influența prețul final.

01 – Mărimea site-ului

Există situații în care un site poate avea sub 10 pagini, dar există și situații în care sunt necesare câteva zeci de pagini.

02 – Automatizări

Poate ai nevoie de un site simplu care să aibă doar rol de prezentare. Însă, sunt situații în care profilul business-ului solicită și anumite funcționalități disponibile pentru vizitatori. De exemplu, poate fi necesară implementarea unui sistem de programări online.

03 – Elemente grafice

Sunt anumite situații în care sunt necesare elemente vizuale care presupun editare grafică. De exemplu, este posibil să ai nevoie de un banner prin care să poți transmite mult mai eficient anumite informații relevante pentru clienții tai.

04 – Texte

Poate ai pregătit deja textele pe care vrei să le afișezi pe site sau poate ai nevoie să te ajut cu acest aspect. Crearea unor texte bune nu este chiar o muncă ușoară. Din acest motiv, este un serviciu care influențează prețul final.

Concluzia

Sper că toate aceste informații și exemple sunt suficiente pentru a sublinia faptul că orice ofertă de preț care este făcută fără a ți se cunoaște nevoile, este o ofertă nejustificată pentru că este bazată doar pe niște presupuneri și nu pe detalii concrete.

NU TREBUIE SĂ CREZI NIMIC!
MAI BINE VERIFICI! 

Eu nu cred nimic până când nu testez. Același lucru ți-l recomand și ție. Dacă simți că îți dorești să ne cunoaștem, aștept mesajul tău.